A titkár feladata a BÉK szervezeti egysége (Titkárság) egyszemélyi szakmai irányítása, az elfogadott költségvetés alapján a BÉK gazdasági működése koordinálása, a szakmai munka támogatása, a titkársági iroda üzemeltetése.
A Budapesti Építész Kamara nyílt pályázatot hirdet a Titkárság vezetői tisztségének betöltésére, titkár munkakörbe.
A Titkárság élére olyan, a közigazgatásban jártas, nyitott személyiségű vezetőt keresünk, aki a közigazgatási-, ügyviteli feladatok irányítása mellett, támogatja az Elnökség szakmai tevékenységét, segíti a BÉK köztestületi formájához kapcsolódó feladatok ellátását, illetve a BÉK vizuális, elektronikus megjelenési felületeinek fenntartásában, fejlesztésében aktív szerepet vállal.
A Titkárság élére olyan, a közigazgatásban jártas, nyitott személyiségű vezetőt keresünk, aki a közigazgatási-, ügyviteli feladatok irányítása mellett, támogatja az Elnökség szakmai tevékenységét, segíti a BÉK köztestületi formájához kapcsolódó feladatok ellátását, illetve a BÉK vizuális, elektronikus megjelenési felületeinek fenntartásában, fejlesztésében aktív szerepet vállal.
A munkakör 2022. október 1. napjától tölthető be.
Feladatok
• a BÉK közigazgatási feladatainak irányítása és koordinálása
• a Titkárság működésének irányítása, munkáltatói jogkör gyakorlása
• a BÉK gazdálkodásának koordinálása
• az Elnökség és a Felügyelő Bizottság munkájának adminisztratív támogatása
• a FUGA valamint az Építész Továbbképző alapítói feladatainak adminisztratív támogatása
• a BÉK hivatalos rendezvényei szervezése, lebonyolítása
• a BÉK hivatalos weboldala főszerkesztői, szerkesztői feladatainak ellátása
• a BÉK hivatalos facebook profilja és YouTube csatornája főszerkesztői, szerkesztői feladatainak ellátása
• a BÉK által üzemeltetett Budapest Legenda weboldal működésének koordinálása
• a BÉK vállalkozói szerződéseinek felügyelete, a felmerülő feladatok koordinálása
• a BÉK szakmai tevékenységét támogató pályázati források felkutatása, az elnyert támogatások kapcsán felmerülő feladatok ellátása
• az építészeti értékek megismerését segítő programok, továbbképzések szervezése
• online kapcsolattartás fejlesztése
A munkakör betöltésének feltételei
• állam- és jogtudományi egyetemi, vagy államigazgatási főiskolai, vagy a kamara szakterületébe tartozó felsőfokú szakirányú végzettség
• legalább 5 év közigazgatásban szerzett szakmai gyakorlat
• közigazgatási alap-, vagy szakvizsga
• jogszabályismeret
• magas szintű számítógép felhasználói ismeret
• jártasság az online kommunikációs platformok területén
• alapfokú számviteli ismeret
• pártban tisztséget nem viselhet, párt nevében vagy érdekében közszereplést nem vállalhat
• büntetlen előélet, közügyek gyakorolhatósága
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent
• tárgyalóképes idegen nyelv (angol) nyelvismeret
• adatvédelmi tisztviselő vizsga
• B kategóriás jogosítvány, saját gépkocsi
A pályázat beadása
Határidő: 2022. szeptember 12. 24.00
Mód: elektronikusan az elnokseg@bek.hu címre
A pályázattal kapcsolatos kérdés esetén további információ az elnokseg@bek.hu címen kérhető 2022. szeptember 5 -ig.
A pályázati anyagot összefűzött .pdf formátumban, az alábbi tartalommal kell beadni:
• pályázati adatlap,
• motivációs levél,
• szakmai önéletrajz,
• végzettséget, szakképesítést igazoló okirat másolata,
• erkölcsi bizonyítvány.
Feladatok
• a BÉK közigazgatási feladatainak irányítása és koordinálása
• a Titkárság működésének irányítása, munkáltatói jogkör gyakorlása
• a BÉK gazdálkodásának koordinálása
• az Elnökség és a Felügyelő Bizottság munkájának adminisztratív támogatása
• a FUGA valamint az Építész Továbbképző alapítói feladatainak adminisztratív támogatása
• a BÉK hivatalos rendezvényei szervezése, lebonyolítása
• a BÉK hivatalos weboldala főszerkesztői, szerkesztői feladatainak ellátása
• a BÉK hivatalos facebook profilja és YouTube csatornája főszerkesztői, szerkesztői feladatainak ellátása
• a BÉK által üzemeltetett Budapest Legenda weboldal működésének koordinálása
• a BÉK vállalkozói szerződéseinek felügyelete, a felmerülő feladatok koordinálása
• a BÉK szakmai tevékenységét támogató pályázati források felkutatása, az elnyert támogatások kapcsán felmerülő feladatok ellátása
• az építészeti értékek megismerését segítő programok, továbbképzések szervezése
• online kapcsolattartás fejlesztése
A munkakör betöltésének feltételei
• állam- és jogtudományi egyetemi, vagy államigazgatási főiskolai, vagy a kamara szakterületébe tartozó felsőfokú szakirányú végzettség
• legalább 5 év közigazgatásban szerzett szakmai gyakorlat
• közigazgatási alap-, vagy szakvizsga
• jogszabályismeret
• magas szintű számítógép felhasználói ismeret
• jártasság az online kommunikációs platformok területén
• alapfokú számviteli ismeret
• pártban tisztséget nem viselhet, párt nevében vagy érdekében közszereplést nem vállalhat
• büntetlen előélet, közügyek gyakorolhatósága
A munkakör betöltéséhez előnyt jelent
• tárgyalóképes idegen nyelv (angol) nyelvismeret
• adatvédelmi tisztviselő vizsga
• B kategóriás jogosítvány, saját gépkocsi
A pályázat beadása
Határidő: 2022. szeptember 12. 24.00
Mód: elektronikusan az elnokseg@bek.hu címre
A pályázattal kapcsolatos kérdés esetén további információ az elnokseg@bek.hu címen kérhető 2022. szeptember 5 -ig.
A pályázati anyagot összefűzött .pdf formátumban, az alábbi tartalommal kell beadni:
• pályázati adatlap,
• motivációs levél,
• szakmai önéletrajz,
• végzettséget, szakképesítést igazoló okirat másolata,
• erkölcsi bizonyítvány.
Letölthető tartalom
Forrás: https://www.bek.hu/bek.nsf/hir.xsp?id=FVEA-CGXCTC-1208
Létrehozás időpontja: 2022-08-03 13:56:04
Utolsó módosítás időpontja: 2022-08-03 13:58:48
Cimkék: bék, titkár,; Beküldő: Kovács Zsófia
Megtekintések száma: 5919
Rövid link: https://mek.hu/index.php?id=47180
Utolsó módosítás időpontja: 2022-08-03 13:58:48
Cimkék: bék, titkár,; Beküldő: Kovács Zsófia
Megtekintések száma: 5919
Rövid link: https://mek.hu/index.php?id=47180