Időpontok:
- 2016 január 28., csütörtök, 10 óra
- 2016 február 4., csütörtök, 15 óra
A Budapesti Metropolitan Főiskola (korábban BKF) 2016. január 1-jétől Budapesti Metropolitan Egyetem lett és ezzel az egyetlen magán felsőoktatási intézmény, mely megkapta ezt a címet. Az egyetemmé válás az intézményben évek óta folyó, magas színvonalú felsőoktatási tevékenység elismerése, amely mindenképpen növeli az itt megszerzett diploma piaci értékét.
Az év elején három nap erejéig megnyílnak a műhelyek a Rózsa és Rottenbiller utcai campuson, és az érdeklődők bekukkanthatnak Magyarország legnagyobb magánegyetemének művészeti képzéseibe, ahol egyedülállóan széles palettát kínálnak a felvételizőknek: 12 alapszak (BA) és 8 mesterszak (MA) várja a hallgatókat többek között a film, a fotó, a divat, a craft, a design, az animáció, a grafika, a média design és a belsőépítészet különböző területein.
A valódi mester-tanítvány kapcsolatra és team munkára épülő oktatási struktúra alapját a neves hazai és nemzetközi szakemberekből álló oktatói gárda, valamint modern technológiákkal, szoftverháttérrel, magas technikai felszereltséggel működő műhelyek, műtermek adják.
A nyíltnapok keretében Baráth Hajnal művészeti rektorhelyettes és Túry György, a Kommunikációs és Művészeti Kar dékánja mutatja be a képzéseket, kitérve a legújabb sikerekre is.
A hallgatók a program során rövid prezentációk keretében beszélnek arról, hogy milyen az élet a Metropolitanen: milyenek a tanárok, a műhelyek, az eszközkészlet, a technika, a felszereltség, és hogy mivel foglalkoznak az egyes szakokon, mesélnek hazai és nemzetközi sikereikről és, hogy milyen közös projektek megvalósítására nyílt lehetőségük.
A Metropolitan nyílt napon a szakok oktatói és hallgatói a Rózsa és Rottenbiller utcai műhelyekben mutatják be az egyetemen zajló izgalmas munkát. Itt nemcsak a képzésekről kapható részletes és szubjektív tájékoztatás, hanem az egyetem hangulatába is belekóstolhatnak a látogatók.
Bemutatkozó szakok:
Alapszakok és specializációk (hat féléves képzés):
- Animáció alapszak
- Design- és művészetelmélet alapszak
- Elektronikus ábrázolás alapszak
- Fotográfia alapszak / alkotói fotográfia, divatfotográfia, fotóriporter specializáció
- Kameraman alapszak
- Képi ábrázolás alapszak
- Kézműves alapszak / divatékszer- és kiegészítő tervezés, kerámia, öltözék- és kiegészítő tervezés, textilművesség specializáció
- Környezetkultúra alapszak / környezetprezentáció, enteriőr és környezettervezés specializáció
- Média design alapszak
- Mozgóképkultúra és médiaismeret alapszak / mozgóképkészítő, mozgóképi kommunikátor specializáció
- Televíziós műsorkészítő alapszak
- Tervezőgrafika alapszak
Mesterszakok és specializációk (négy féléves képzés):
- Animáció mesterszak
- Belsőépítész környezettervező művész mesterszak
- Design- és művészetmenedzsment mesterszak / múzeumi menedzsment specializáció
- Divat- és textiltervezés mesterszak / divattervezés és textiltervezés specializáció
- Formatervező művész mesterszak
- Mozgóképművész mesterszak / kreatív producer, műsorkészítő, író-dramaturg, vágó specializáció
- Televíziós műsorkészítő mesterszak
- Tervezőgrafika mesterszak / képgrafika, tervezőgrafika, betűtervezés-tipográfia specializáció
Szakirányú továbbképzés:
- Divat- és luxusmárka menedzsment
A Budapesti Metropolitan Egyetemről
A Budapesti Metropolitan Egyetem Magyarország legnagyobb művészeti képzési portfolióval rendelkező felsőoktatási intézménye. A Metropolitanen 2 karon, 4 fő képzési területen (kommunikáció, üzlet, turizmus, művészet) folyik képzés. A folyamatosan bővülő magyar és angol nyelvű képzési kínálatban jelenleg 31 alapszak, 15 mesterszak, 32 szakirányú továbbképzés, és 13 felsőoktatási szakképzés közül válogathatnak az érdeklődők. A Metropolitannek jelenleg több mint 7000 hallgatója van, akik 2011-től már nemcsak a fővárosban, hanem Hódmezővásárhelyen, az egyetem Regionális Tudásközpontjában is folytathatják tanulmányaikat. Az intézmény 2001 óta meghatározó és folyamatosan növekvő szereplője a hazai felsőoktatásnak. Képességfejlesztő tréningrendszere egyedülálló itthon. Tevékenysége elismeréseként 2011-ben és 2012-ben is elnyerte a Superbrands védjegyet. A Metropolitan jelenleg 91 külföldi intézménnyel tart fent partneri kapcsolatot 27 országban. A 2009-ben indult művészeti képzéseken jelenleg 12 alap- és 8 mesterszak közül választhatnak a leendő hallgatók. A Művészeti képzések partnere többek között az Umbrella, az Europa Design Hungary Zrt., Nanushka, az Origo Film Studio, a Lengyel Intézet, az Iparművészeti Múzeum, az MTVA.
Utolsó módosítás időpontja: 2016-01-26 12:41:24
Cimkék: Metropolitan; Beküldő: Tatai Mária
Megtekintések száma: 12101
Rövid link: https://mek.hu/index.php?id=43261