A Dunakeszi Járásbíróság és Dunakeszi Járási Ügyészség jelenlegi épülete a 2120 Dunakeszi, Verseny utca 12. sz. alatt található, helyrajzi száma 3034. Tulajdonosa a Magyar Állam, vagyonkezelője a Budapest Környéki Törvényszék.
A meglévő paneles épület gazdaságosan nem átalakítható, bővíthető illetve felújítható, ezért bontásra kerül. A tervpályázat során erre az „üres” telekre kell a tervpályázati kiírás szerint megfogalmazott mintaépületet tervezni.
A mintaprojekt megvalósításának célja az, hogy a bírósági és ügyészségi épületek kapcsán meghatározásra került tervezési irányelvek, valamint az alábbiakban hivatkozott elméleti mintaprojekt alapelveinek alkalmazásával, egy a mai kor elvárásainak megfelelő, az épület funkciójából adódó minden elvárható igényt kielégítő, azaz egy jövőbe mutató, „mintaépület” jöjjön létre.
Ezzel együtt valósuljanak meg a modernizált, hatékony, racionalizált munkavégzés, illetve az átláthatóbb munkaszervezés fizikai feltételei.
A TERVPÁLYÁZAT CÉLJA:
Az OBH elnökének egyik stratégiai célja a bíróságok működéséhez szükséges tárgyi feltételek biztosítása, azok optimális elosztása és hasznosítása. Ezen cél megvalósítása keretében kerül sor - mint a 21. századi „minta” bírósági épülete – a Dunakeszi Járásbíróság és Ügyészség új épületének létrehozására.
A közelmúltban új tervezési irányelvek kerültek kialakításra, amelyek fizikai megvalósításával megteremthetőek a modernizált, hatékony, racionalizált munkavégzés, és az átláthatóbb munkaszervezés feltételei, továbbá erősödhet az ügyfél-centrikus szemlélet. A megfogalmazott cél, hogy az új épület alkalmas legyen majd az ott működő bíróság és ügyészség befogadására a kornak megfelelő műszaki-gazdaságossági és használati szinten.
A TERVPÁLYÁZAT FAJTÁJA, FORMÁJA
a) A tervpályázat jellege: tervpályázat
b) A tervpályázati eljárás formája: uniós értékhatárt nem elérő, nyílt eljárás
c) A tervpályázat: titkos
d) A tervpályázat lebonyolítása - a Közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. Törvény - 310/2015.(X.28.) Korm. rendelet a Tervpályázati eljárások szabályairól - valamint a jelen tervpályázati kiírás előírásai szerint történik.
A TERVPÁLYÁZAT LEBONYOLÍTÁSÁNAK IDŐTÁBLÁZATA
Esemény |
Időpont |
a) Tervpályázat meghirdetése (tervpályázati kiírás feladása): |
2018.05.23. szerda |
b) Helyszíni szemle időpontja: |
2018.05.30 szerda, 10:00 óra |
c) Kérdések feltevésének határideje: |
2018.06.06 szerda, 16:00 óra |
d) Kérdésekre adott válaszok határideje (Kérdések és válaszok) |
2018.06.13 szerda |
e) Pályaművek beérkezésének határideje: |
2018.09.04 kedd, 16:00 óra |
f) Pályázat eredményének kihirdetése, a díjak átadása: |
2018.10.05 péntek, 14:00 óra |
g) A tervpályázat nyilvános bemutatása: |
2018.10.29-ig |
h) Díjazásban, vagy megvételben nem részesült pályaművek visszaadása: |
2018.11.30-ig |
A TERVPÁLYÁZATI DOKUMENTÁCIÓ ÁTVÉTELE
A tervpályázati dokumentáció ingyenesen letölthető a Magyar Építész Kamara honlapjáról (www.mek.hu).
A letöltött dokumentumok kizárólag a jelen tervpályázati eljárás során beadandó pályamű készítésére, és kizárólag az eljárás során használhatók fel. Ajánlatkérő a dokumentáció egyéb célra történő felhasználását kifejezetten megtiltja.
A pályázónak első lépésben regisztrálnia kell itt a honlapon!
A tervpályázaton való részvétel feltétele a Magyar Építész Kamara honlapján történő regisztráció.
A regisztráció ingyenes, határideje legkésőbb 2018. szeptember 4, 16.00 óra
A digitális dokumentáció személyesen is átvehető (térítésmentesen) az alábbi helyen és időpontokban:
MÉK NONPROFIT KFT.
1088 Budapest, Ötpacsirta utca 2.
2018. 09. 04-ig
hétfőtől csütörtökig
9.00 órától 15.00 óráig
A HELYSZÍNI SZEMLE, ADOKUMENTÁCIÓVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK ÉS EZEKRE ADOTT VÁLASZOK, APÁLYÁZATI DOKUMENTÁCIÓ VÉGLEGESÍTÉSE
HELYSZÍNI SZEMLE
A helyszíni szemle időpontja: 2018.05.30, szerda, 10:00 óra
Találkozás: 2120 Dunakeszi, Verseny utca 12.
A szemlén az ajánlatkérő képviselője a helyszínnel kapcsolatos tájékoztatást tart, majd az érdeklődők a helyszínt megtekinthetik.
KÉRDÉSEK
A pályázók a dokumentációval és a pályázattal kapcsolatban 2018.06.06-án, 16:00 óráig az alábbi e-mail-címen tehetnek fel kérdéseket: palyazatok@mek.hu
VÁLASZOK
A határidőben feladott kérdéseket az ajánlatkérő, illetve a nevében eljáró Bírálóbizottság 2018.06.13-ig megválaszolja, és az összes kérdést, valamint az azokra adott válaszokat a pályázati dokumentáció kivételekor megadott e-mail-címekre megküldi.
Mindezek mellett a kérdések és válaszok 2018.06.13-tól elérhetők lesznek a MÉK honlapján is (www.mek.hu). A kérdésekre adott válaszok a dokumentáció részét képezik.
A kérdések és válaszok dokuemntum letöltése
A DOKUMENTÁCIÓ VÉGLEGESÍTÉSE
Az ajánlatkérő legfeljebb a kérdések megválaszolásának időpontjáig a dokumentációt az értékelési szempontok és az alkalmassági követelmények (Bírálóbizottság összetétele) kivételével módosíthatja, az adatokat kiegészítheti, illetve a tervpályázat lebonyolításától visszaléphet.
A PÁLYAMŰVEK BENYÚJTÁSA
A pályaművek a dokumentációhoz csatolt CÍMZÉSLAP (3.1. sz. melléklet) felhasználásával kizárólag ajánlott postai küldeményként nyújthatók be, vagy hivatalosan regisztrált futárszolgálattal küldhetők el a megadott címre.
Benyújtási cím:
MÉK Nonprofit Kft., 1088 Budapest, Ötpacsirta utca 2. fszt.
A díjazásban, megvételben nem részesült pályázatok későbbi azonosítása a feladónál maradó feladóvevény ragszáma alapján történik.
A pályaművek beérkezésének határideje:
2018.09.04, kedd 16:00 óra
A késve benyújtott pályaműveket a Bírálóbizottság a csomag felbontása nélkül a pályázatból kizárja.
Letölthető dokumentumok:
Dunakeszi Járásbíróság és Járási Ügyészség nyílt tervpályázati dokumentáció
Címzésminta adatlap, tervezői nyilatkozat
Utolsó módosítás időpontja: 2018-06-13 11:50:56
Beküldő: Fáy Piros
Megtekintések száma: 15228
Rövid link: https://mek.hu/index.php?id=44735